بهترین کبابی تالش

بهترین کبابی تالش

بهترین کبابی تالش ( هشتپر ) کجاست ؟ در میان شهرهای شمالی ایران، تالش یکی از شهرهای توریستی است که نیمی از طبیعت زیبا و بکر را در خود جای داده است.این شهر زیبا هر ساله میزبان مسافران و گردشگرانی از سراسر ایران و جهان است که به دیدن جاذبه‌های دیدنی و طبیعت سرسبز می‌آیند. از جمله جاذبه‌های گردشگری و دیدنی تالش می توان به همجواری سواحل دریا خزر و کوه و جنگل های تالش اشاره کرد.

قطعا در سفر به شهر زیبا و سرسبز تالش خوردن کباب خوشمزه به همراه کته شمالی علی الخصوص کباب بره به ذهنتان خواهد آمد و به دنبال بهترین کبابی در تالش خواهید گشت ، ما در این مطلب شما را با بهترین کبابی در تالش و کباب های آن آشنا خواهیم کرد.

رستوران هیرکانی بهترین رستوران و کبابی در تالش به دلیل کیفیت بالا و واقع شدن در دل طبیعت سرسبز و داشتن آلاچیق های سنتی و چوبی بشمار می رود.

رستوران هیرکانی علاوه بر غذاهای سنتی ، ایرانی و فست فود بهترین کباب ها با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و ارگانیک یعنی گوشت گوسفندی و بره متعلق به دامداران بومی تالش که یکی از بهترین گوشت های ایران را عرضه می کنند را تهیه و آماده صرف می کند.

علاوه بر کیفیت عالی و طعم بی نظیر کباب های هیرکانی ظروف ، تزیین و دورچین های این رستوران نیز که با بهره گیری از سبک سنتی و بومی تالش است ( سینی های سنتی ) لذت از صرف غذا در هیرکانی را افزایش داده است.

از جمله کباب های خوشمزه هیرکانی می توان به شیشلیک مخصوص هیرکانی ، کباب بره هیرکانی ، کباب میکس بره هیرکانی ، جوجه مخصوص هیرکانی و ... اشاره کرد همچنین هیرکانی سینی های ویژه ای از کباب ها مانند سینی مخصوص گوشت هیرکانی ، سینی مخصوص میکس هیرکانی و ‌‌‌... که به عنوان سینی های دو نفره نیز شناخته می شوند را در منو خود قرار داده تا بتوانید از تمامی کباب ها با قیمتی مناسب تر لذت ببرید .

هیرکانی برای لذت بیشتر خانواده ها و جمع های دوستانه قلیان های سنتی ، ایرانی و عربی را نیز آماده پذیرایی می کند که اگر دنبال قلیان خوب در تالش هستید هیرکانی بهترین گزینه برای شماست

رستوران هیرکانی همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ با پارکینگ اختصاصی و امن آماده پذیرایی از میهمانان و همشهریان عزیز برای صرف ناهار و شام علی الخصوص غذا های سنتی و کباب می باشد.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران گیسوم تالش سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v