رستوران خوب در اسالم

رستوران خوب در اسالم

رستوران خوب در اسالم؟ اَسالِم یکی از شهرهای استان گیلان در شمال ایران است. این شهر مرکز بخش اسالم در شهرستان تالش است. در دوره‌هایی نیز این شهر مرکز شهرستان تالش را بوده‌است. اسالم در ۵ کیلومتری هشتپر، مرکز شهرستان تالش، و ۱۰ کیلومتری پره سر واقع شده‌است. مردم اسالم تالش هستند و به زبان زیبای تالشی صحبت می‌کنند.

شهر اسالم یکی از شهر های دارای جاذبه های طبیعی فراوان در تالش می باشد که سالانه مسافران بسیاری را در خود می بیند از بهترین جاذبه های گردشگری می توان به گیسوم ، جنگل های اسالم به خلخال ، دریاچه دیگه سرا و سواحل دریا خزر اشاره کرد.

اگر شما هم به شهرستان تالش و شهر زیبای اسالم سفر کردید و برای وعده های نهار و شام قصد میل غذاهای سنتی ، محلی ، کباب و فست فود را داشتید رستوران هیرکانی واقع در اتوبان گیسوم که ۵ دقیقه با مرکز شهر اسالم فاصله دارد بهترین انتخاب برای شما می باشد زیرا هیرکانی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و مواد ارگانیک برای تهیه غذا ها استفاده می کند و طعم واقعی و لذیذ غذا ها را به شما هدیه می کند.

علاوه بر کیفیت بی نظیر غذاهای رستوران هیرکانی در اسالم و بطور کل شهرستان تالش این رستوران دارای قلیان های متنوع مانند ایرانی و عربی می باشد که می توانید در کنار خانواده و در آلاچیق های چوبی در میان درختان هیرکانی لذت دو چندانی ببرید.

برای رسیدن به رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران تالش باید مسیر ۵ دقیقه ای را از مرکز شهر اسالم به سمت رشت و گیسوم در جاده رشت به آستارا طی کنید.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران اسالم سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v