رستوران خوب گیلان

رستوران خوب گیلان

شما به دنبال رستوران خوب در گیلان هستید؟ همه می دانند لذت سفر به شمال کشور ، لذت از جاذبه های گردشگری استان گیلان و چشیدن طعم غذاهای محلی و سنتی شهر های این استان است که خوشبختانه استان گیلان علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیر در زمینه غذاهای محلی و خوشمزه شهرت تاریخی دارد و دلیلی ندارد که مسافران و گردشگران در حین سفر به استان گیلان از این غذاها لذت نبرند.

رستورانی می خواهید که از طعم خوش غذا های محلی و سنتی استان گیلان و علی الخصوص شهرستان تالش و حتی فست فود با بهترین کیفیت و مواد اولیه تازه لذتی متفاوت از صرف غذای خود ببرید و همچنین با مناسب ترین هزینه ، هزینه های سفر شما کنترل شود؟

همانطور که مطلع هستید یکی از بهترین راه های انتخاب بهترین رستوران در گیلان، کیفیت غذا ها و فضای جذاب ودیدنی آن است. در تمام دنیا، رستوران ها را بر اساس کیفیت غذا و محیطی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند رتبه‌بندی می‌ کنند.

ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با بهترین رستوران گیلان آشنا کنیم؛

کافه رستوران هیرکانی به عنوان یکی از بهترین رستوران های گیلان با توجه به معیار های رستوران های بین المللی سعی بر این داشته تا بهترین فضا را منطبق بر حال و هوای استان گیلان برای پذیرایی از مهمانان خارج از استان که خواستار صرف غذا در محیط باز و طبیعت زیبای استان گیلان هستند مهیا کند ، به همین خاطر رستوران هیرکانی در دل طبیعت و جنگل های هیرکانی واقع در جنگل های گیسوم تالش با بهترین پرسنل و با بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه ، آماده پذیرایی از دوستان و مهمانان عزیز می باشد تا لحظاتی متفاوت و ناب را برایتان رقم زند .

رستوران هیرکانی در شهر زیبا و سرسبز تالش در استان گیلان و ما بین شهرستان های انزلی و آستارا قرار دارد که سالیانه مقصد خیل عظیمی از مسافران به ویژه در فصول بهار و تابستان می باشد.

برای لذت از صرف غذا در بهترین رستوران گیلان ( هیرکانی ) باید به شهر تالش و پارک جنگلی - ساحلی گیسوم سفر کنید که همین امر مستلزم ورود به مسیر رشت به آستارا و طی مسیری حدودا ۲۰ کیلومتری بعد از پونل می باشد.

جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v