قلیان‌ خوب در تالش

قلیان‌ خوب در تالش

قلیان‌ خوب در تالش کدام کافه بریم ؟ امروزه کمتر کسی برای دورهمی و نوشیدن چای و قلیان قهوه خانه‌های قدیمی و سنتی را انتخاب می کند. کافه‌ها و رستوران‌های مدرن با ارائه انواع قلیان های عربی، جای خود را میان قهوه خانه‌ها سنتی و قدیمی باز کردند و امروزه بسیار مورد علاقه افراد و خانواده ها قرار گرفته اند.

رستوران هیرکانی به عنوان بهترین کافه‌ رستوران تالش به همراه قلیان ، عمدتاً سرویس‌های قلیان خاص و شیکی همچون قلیان های عربی و ایرانی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد تا نهایت لذت را از دورهمی و جمع های دوستانه خود ببرند.

رستوران هیرکانی به دلیل واقع شدن در دل طبیعت و جنگل های هیرکانی گیسوم بهترین انتخاب خانواده ها و مسافرانی است که به شهر زیبای تالش سفر می کنند و قصد دارند در دورهمی ها و شب نشینی های خود علاوه بر صرف غذا ، لذت صرف قلیان های خاص را نیز تجربه کنند.

از بهترین قلیان های رستوران هیرکانی میتوان به قلیان ایرانی ، قلیان عربی خلیل مامون و قلیان ویژه عربی شیخ اشاره کرد که طرفداران زیادی در هیرکانی دارد.

علاوه بر کیفیت بالای قلیان های رستوران هیرکانی ، کیفیت سایر بخش های منو هیرکانی مانند غذاهای ایرانی ، فست فود ها ، دسرها و ... بسیار عالی می باشد حتی می توان گفت که بهترین کیفیت را در شهر تالش دارد. همچنین فضای زیبا و در دل طبیعت ، نظافت محیط و رفتار پرسنل متخصص و مجرب هیرکانی تأثیر به سزایی در بالا بودن کیفیت و رضایت شما عزیزان از این رستوران دارد.

یکی دیگر از مزیت های رستوران هیرکانی داشتن پارکینگ امن و بزرگ است که می تواند خیال شما را از بابت جای پارک خودرویتان راحت کند.

برای صرف غذا و لذت از قلیان های خاص و متنوع رستوران هیرکانی تالش باید وارد مسیر رشت به آستارا شده و حدودا ۲۰ کیلومتر به راه خود ادامه دهید تا به گیسوم و رستوران هیرکانی برسید.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران گیسوم تالش سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v