رستوران سنتی در تالش

رستوران سنتی در تالش

بهترین رستوران سنتی در تالش کجاست ؟ اگر به دنبال رستوران سنتی در تالش هستید حتما باید رستوران انتخابی شما دارای فاکتور های یک رستوران سنتی باشد.

یکی از فاکتور های رستوران های سنتی تطابق فضای رستوران با شهر و محیط اطراف آن و سنت های آن منطقه می باشد که تاثیر قابل توجهی در رضایت مشتریان دارد زیرا حس خوبی را حین صرف غذاهای محلی و سنتی منتقل می کند.

رستوران هیرکانی با قرار گیری در دل طبیعت و جنگل های هیرکانی گیسوم تالش و با بهره گیری از آلاچیق های چوبی این حس خوب را به بهترین شکل ممکن به مهمانان عزیز منتقل کرده و باعث لذت دو چندان آنها می شود.

همچنین رستوران هیرکانی با ارائه انواع قلیان های ایرانی ، سنتی و عربی در کنار غذا های محلی و سنتی تالش و گیلان که با بهترین مواد اولیه و ارگانیک تهیه می شوند فضای سنتی این رستوران را سنتی تر کرده است.

رستوران سنتی هیرکانی روزانه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ به آدرس تالش ، جاده رشت به آستارا ، ۲۰ کیلومتر بعد از پونل آماده خدمت گزاری و پذیرایی از همشهریان ، مسافران و گردشگران عزیز که علاقه خاصی به صرف غذاهای محلی و سنتی در رستوران سنتی در تالش را دارند می باشد.

جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به کافه رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v