رستوران خوب تالش

رستوران خوب تالش

معرفی چند رستوران خوب در تالش : اسم تالش که به ذهن ما می‌آید بی اختیار سراغ طبیعت سرسبز ، جنگلی و ساحلی آن می‌رویم؛ منطقه‌ای محبوب برای اهالی طبیعت که معمولا خیل عظیمی از مردم در فصول بهار و تابستان به ویژه اواسط خرداد برای لذت از طبیعت و هوای پاک و سالم به آن عظیمت می‌کنند. در این مطلب سعی داریم به معرفی تعدادی رستوران خوب در تالش بپردازیم تا هنگام سفر به شهر زیبای تالش از صرف غذا های محلی تالش بی نصیب نمانید و طعم واقعی غذاهای تالشی و گیلانی را بچشید.

کافه رستوران هیرکانی :

رستوران هیرکانی را میتوان به عنوان بهترین رستوران تالش با توجه به معیار های رستوران های برتر کشور معرفی کرد زیرا رستوران هیرکانی سعی بر این داشته تا بهترین فضا را منطبق بر حال و هوای استان گیلان برای پذیرایی از مهمانان خارج از استان که خواستار صرف غذا در محیط باز و طبیعت زیبای استان گیلان هستند مهیا کند ، به همین خاطر رستوران هیرکانی در دل طبیعت و جنگل های هیرکانی واقع در جنگل های گیسوم تالش با بهترین پرسنل و با بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه ، آماده پذیرایی از دوستان و مهمانان عزیز می باشد تا لحظاتی متفاوت و ناب را برایتان رقم زند.
همچنین این رستوران علاوه بر منو غذا های محلی و سنتی دارای منو کافی شاپ و فست فود نیز می باشد و بهترین کیفیت را هم از این حیث در میان سایر رستوران های تالش دارا می باشد.اگر می‌خواهید در این رستوران به سراغ غذاهای محلی بروید، حتما سینی کباب های هیرکانی ، میرزا قاسمی و فست فود های آن را از دست ندهید. در بیرون از این رستوران یک پارکینگ امن و رایگان نیز وجود دارد که می توانید برای پارک خودرویتان از آن استفاده نمایید.

آدرس رستوران هیرکانی : گیلان ، تالش ، اتوبان گیسوم

رستوران آق اولر

در ادامه معرفی رستوران‌ خوب در تالش به سراغ رستوران آق اولر می‌رویم . این رستوران یک سالن اصلی به همراه چند آلاچیق سرپوشیده دارد که معمولا شلوغ هستند. اگر می‌خواهید در این رستوران به سراغ غذاهای محلی بروید، حتما کباب ترش، میرزا قاسمی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

آدرس : گیلان ، تالش ، بعد از میدان نماز

رستوران شاطر عباس

رستوران شاطر عباس به عنوان یک رستوران خوب در تالش و بین راهی شناخته می شود که کیفیت غذای آن خوب بوده و سرویس دهی نیز در این رستوران سطح قابل قبولی قرار دارد رستوران شاطر عباس از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های شهر تالش می باشد. این رستوران یک رستوران سنتی و ایرانی با پرسنلی مجرب است. سعی کنید تا غذاهای محلی گیلانی را در این رستوران تجربه کنید. این رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب آماده سرو ناهار و شام به مسافران می باشد.

آدرس : گیلان ، تالش ، بعد از دانشگاه آزاد اسلامی تالش روبرو پمپ بنزین عرفان

جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v