رستوران خوب گیسوم

رستوران خوب گیسوم

بهترین رستوران گیسوم کجاست ؟ اگر قصد سفر به استان گیلان و شهرستان تالش را دارید ، گیسوم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری برای لذت شما در این سفر می باشد و قطعا یکی از جذابیت های سفر به پارک جنگلی گیسوم ، صرف غذا های محلی تالش می باشد و لذت بردن از این جذابیت نیازمند آشنایی با رستورانی خوب در گیسوم می باشد.

رستوران هیرکانی با کادری مجرب و با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه واقع در دل طبیعت و جنگل های هیرکانی گیسوم ، بهترین رستوران تالش و علی الخصوص گیسوم می باشد که شما مسافران و همشهریان عزیز می توانید لذت صرف غذا های محلی تالش و حتی فست فود را با بهترین کیفیت به خود و خانواده محترمتان هدیه کنید.

برای سفر به گیسوم و بهترین رستوران گیسوم ( رستوران هیرکانی ) باید وارد مسیر رشت به آستارا شد و در این مسیر حدودا ۲۰ کیلومتر بعد از پونل هیرکانی پذیرای شما عزیزان می باشد.

در ادامه این مطلب شما را بصورت کامل با گیسوم و جاذبه های گردشگری آن آشنا خواهیم کرد ؛

گیسوم از جاهای دیدنی استان گیلان و شهر اسالم و جنگلی فوق‌العاده زیبا، بکر و حدود ۸۰ هکتاری است که در ۱۰ کیلومتری جاده تالش به رشت قرار دارد. در شمال آن شهر هشتپر با فاصله حدود ۱۰کیلومتر قرار دارد.و به‌دلیل وجود یک روستای زیبا با همین اسم ( گیسوم ) در‌ آن منطقه، به این نام خوانده می‌شود.
روستای گیسوم دارای جنگلی بسیار زیباست که به دریا متصل می‌شود و طبیعتی بسیار زیبا را به وجود می‌آورد ولی این جنگل در نیمهٔ دوم سال بسیار سرد است و معمولاً در بهار و تابستان طرفدار دارد. گیسوم یکی از معدود مناطق شمال کشور است که جنگل و دریا در فاصله بسیار کمی از هم قرار دارند. در دو سمت این جاده درختان زیبای سر به فلک کشیده قرار دارند و در شمال آن ساحل دریای خزر دیده می شود که ساحل شنی زیبای گیسوم برای همه نوع گردشگری جالب و لذت بخش است.

وجود جنگل و دریا در کنار هم که یکی از جاذبه های فوق العاده است ، منطقه‌ گیسوم را به یکی از جذاب‌ترین و اصلی‌ترین مقصدهای گردشگران و مسافران تبدیل کرده است.

جنگل‌ گیسوم از نظر پوشش گیاهی و جانوری یک زیست بوم بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید در این جنگل گردش کنید و از تماشای درختان، گیاهان و جانوران متنوع آن لذت ببرید. حدود ۷۰ گونه‌ی گیاهی مختلف در این جنگل وجود دارد که این گونه‌ها هم درختی و هم چمنزار مانند هستند. گونه‌های جانوری جنگل گیسوم نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. جانورانی مثل بز کوهی، گرگ، پلنگ، خرس قهوه‌ای، خرگوش، قرقاول و... در این جنگل زندگی می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را در منطقه‌ تفریحی گیسوم مشاهده کنید.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران گیسوم سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v