بهترین پیتزا تالش

بهترین پیتزا تالش

بهترین پیتزا تالش کجاست ؟ اگر دنبال پیتزا خوب در تالش هستید با ما همراه باشید ، پیتزا (به ایتالیایی: Pizza) غذایی است به شکل نان گِرد صافی که در فر یا تنور پخته می‌شود و معمولاً روی آن را با سس گوجه‌فرنگی و پنیر می‌پوشانند و همچنین مواد دلخواه دیگر، روی نان اضافه می‌کنند. پنیری که استفاده می‌شود معمولاً پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا است. همچنین از مواد مختلفی (مانند ژامبون، قارچ، زیتون، پیاز، فلفل سبز، گوجه فرنگی و …) برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود. به یک پیتزای کوچک پیزتا (Pizzetta) و به کسی که پیتزا می‌پزد، پیزائولو (Pizzaiolo) گفته می‌شود.

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که بهترین پیتزا در تالش را در کدام رستوران میتوان میل کرد؟

رستوران هیرکانی واقع در کمربندی گیسوم تالش به عنوان بهترین رستوران تالش علاوه بر غذاهای محلی ، سنتی ، انواع ساندویچ و انواع کباب ، متنوع ترین و بهترین پیتزا ها در تالش را به کمک با کیفیت ترین مواد اولیه و ارگانیک تهیه و ارائه می دهد. از جمله پیتزا های خوشمزه ای که می توانید از خوردنشان در هیرکانی لذت ببرید می توان به پیتزا پپرونی ، پیتزا قارچ و گوشت ، پیتزا قارچ و مرغ و پیتزا سیر و استیک اشاره کرد.

از این رو اگر قصد میل فست فود علی الخصوص پیتزا خوب در تالش را داشتید حتما و حتما پیتزا های لذیذ و خوشمزه رستوران هیرکانی را امتحان کنید ، هیرکانی بهترین فست فود تالش را ارائه می کند

رستوران هیرکانی همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ با کادری مجرب و تعلیم دیده با فضایی دارای آلاچیق های سنتی و چوبی و مبلِ در میان درختان هیرکانی تالش آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v