بهترین کنافه در تالش

بهترین کنافه در تالش

بهترین کنافه در تالش : کُنافه یک دسر سنتی خاورمیانه ای است که در اکثر قسمت‌های امپراطوری سابق عثمانی مثل ترکیه و مصر تهیه و مصرف می‌شود. این دسر از خمیر رشته مانند نازک یا خمیر سمولینای بسیار نازک خیسانده شده در شربت شیرین با پایه شکر و لایه‌های پنیر یا سایر مواد اولیه مانند خامه لخته یا آجیل، بسته به منطقه، تهیه می‌شود. این دسر در جهان عرب، به ویژه در شام و مصر و مخصوصاً بین فلسطینی‌ها بسیار محبوب می باشد. علاوه بر این، انواع دیگری از این دسر در ترکیه، یونان، بالکان و همچنین قفقاز تهیه می‌شود.

در عربی، منظور از کنافه ممکن است یا خود خمیر رشته‌ای یا دسر کلی باشد. در ترکی، خمیر رشته‌ای به تل کادایف معروف است و دسر پنیری که از تل کادایف تهیه می‌شود، به عنوان کونفه (künefe) شناخته می‌شود.

کنافه، شیرینی محبوب خاورمیانه ای است و در غزه نوعی خاص و مرغوب از آن را درست می‌کنند. معروف‌ترین نوع این شیرینی که در شربت شکر خیسانده می‌شود، کنافه نابلسی (نابلس، شهری در کرانه غربی رود اردن) است.

حال که به خوبی با کنافه و خواستگاه آن آشنا شدید ‌رستوران هیرکانی شما را به صرف کنافه به عنوان یک میان وعده عالی و لذیذ در این مجموعه زیبا دعوت می کند چرا که تنها در هیرکانی می توانید خوشمزه ترین و  بهترین کنافه در تالش را میل کنید. شما در بهترین رستوران تالش یعنی هیرکانی بر اساس ذائقه و سلیقه خود می توانید کنافه را به همراه چای و یا بستنی نوش جان فرمایید.

رستوران هیرکانی با کادری مجرب و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و ارگانیک بهترین مکان برای خوشگذرانی های دوستانه و خانوادگی در طول هفته می باشد چرا که این مجموعه دارای آلاچیق های چوبی در میان درختان هیرکانی می باشد که حس آرامش و امنیت را به شما عزیزان منتقل می کند.

همچنین هیرکانی انواع قلیان های ایرانی و عربی را برای شما عزیزان مهیا می کند تا از دورهمی هایتان نهایت لذت را ببرید.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران گیسوم سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v