بهترین رستوران هشتپر

بهترین رستوران هشتپر

اگر قصد میل یک غذای خوشمزه در بهترین رستوران هشتپر را دارید شما را به مطالعه این مطلب دعوت می نماییم.

تالش که در میان مردم به هشتپر یا هشتپر طوالش هم معروف است ، شهری با آب و هوای معتدل خزری با ارتفاع ۵۴ متر از سطح دریای آزاد از شهرهای بزرگ استان گیلان ، بزرگترین شهر تالش‌نشین ایران و مرکز شهرستان تالش است. این شهر یکی از قطب‌های گردشگری گیلان و ایران است و سالانه گردشگران زیادی به این شهر و اطراف آن مسافرت می‌کنند. اطراف شهر هشتپر را مزارع برنج و باغ‌های کیوی احاطه کرده‌اند که محصولات آن به کشورهای خارجی نیز صادر می‌شود علاوه بر این تالش بزرگ ترین تولیدکننده ماهیان خاویاری در کشور است و شما نیز می توانید به عنوان سوغاتی از این محصولات بهره ببرید. رودخانه کرگانرود یکی از جاذبه های گردشگری هشتپر پر آب‌ترین رودخانه غرب گیلان از مرکز این شهر عبور می‌کند و شهر را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند.

از غذا های محلی تالش و گیلان می توان به لونگی ، ماهی سفید سرخ شده ، ترش تره ، میرزا قاسمی و ... اشاره کرد که با تست آن ها می توانید حس خوب زندگی در شمال را تجربه کنید.

رستوران هیرکانی واقع در گیسوم هشتپر (تالش) به عنوان بهترین رستوران تالش برای صرف ناهار و شام در این شهر می باشد.

هیرکانی ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی و سنتی ، کباب و فست فود با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت ، تازه و ارگانیک با کادری مجرب و تعلیم دیده روزانه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

یکی از مزیت های رستوران هیرکانی دارا بودن پارکینگ اختصاصی و امن می باشد که باعث می شود که شما در هنگام میل غذا نسبت به خودرو خود آسوده خاطر باشید.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران هشتپر سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v