بهترین رستوران تالش

بهترین رستوران تالش

معرفی بهترین رستوران تالش : یکی از بهترین لذت ها و البته ملزومات یک سفر خوب ، چشیدن طعم خوراکی‌ها و غذاهای سنتی شهری است که عازم آن هستیم. یکی از بهترین راه هایی که می‌توان به کمک آن با فرهنگ، آداب و رژیم غذایی مردم آن منطقه آشنا شد.
شهر زیبای تالش نیز به دلیل وجود جاذبه های گردگشری اهمیت ویژه‌ای در بحث گردشگری دارد و در بسیاری از ایام سال، مملو از مسافر و گردشگر است. همچنین این شهرستان در شاهراه مواصلاتی نیز واقع شده و استان های گیلان و اردبیل و شهر های رشت و آستارا را به یکدیگر متصل می‌کند و این مسئله از دیگر دلایل حضور مسافران در این منطقه از شمال کشور به‌شمار می‌رود. علاقه‌مندان به غذاهای سنتی ، محلی و خوشمزه هنگام حضور در تالش، می‌توانند از بهترین رستوران در تالش یعنی رستوران هیرکانی برای لذت از این بخش سفر خود بهره مند شوند.

کافه رستوران هیرکانی، به عنوان بهترین رستوران‌ در تالش با کادری مجرب و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه به ارائه‌ی غذایی لذیذ و با کیفیت در تالش مشهور است.

کافه رستوران هیرکانی اساس کار خود را به طبخ بهترین غذاها با مواد اولیه‌ی تازه و باکیفیت قرار داده و با به‌کارگیری پرسنلی خوش‌برخورد و بروز ، به بهترین رستوران تالش تبدیل شده است. کافه رستوران هیرکانی در دل جنگل های هیرکانی تالش با فضایی گرم و صمیمی قرار دارد و می‌توان این رستوران را مکانی مناسب برای دورهمی های دوستانه ، خانوادگی و پذیرایی از مسافران نوروزی سخت‌پسند در طعم و نوع غذاهای اصیل ایرانی و فست فود درنظر گرفت.

جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v