بهترین وافل در تالش

بهترین وافل در تالش

بهترین وافل تالش کجاست ؟ وافِل (به انگلیسی: waffle) نام نانی ترد و شیرین است که به بیسکوئیت نیز بی‌شباهت نیست و از ترکیب آرد و شکر و روغن و تخم مرغ و گاهی ماست به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می‌شود و یکی از شیرینی ها و میان وعده های خوشمزه و محبوب در ایران و خاورمیانه است که بسیاری از طرفداران وافل ، آن را همراه با چای به عنوان میان وعده و در جمع های خانوادگی نوش جان می کنند.

به جرعت می توان گفت که رستوران هیرکانی تالش که یکی از بهترین رستوران گیلان به شمار می رود بهترین وافل در تالش را به طرفداران این شیرینی خوشمزه تهیه و ارائه می کند.

اگر قصد سفر یا حضور همراه با خانواده در مکانی گرم و صمیمی به عنوان تفریح و خوش گذرانی را دارید رستوران هیرکانی بهترین محفل برای این امر می باشد چرا که این مجموعه دارای آلاچیق های چوبی بزرگ و جا دار است که می تواند از شما به کمک منو متنوع و قلیان های متنوع به بهترین شکل ممکن پذیرایی کند و لحظات شاد و مفرحی را برایتان به ارمغان بیاورد.

در ادامه باید به این نکته نیز اشاره کرد که در رستوران هیرکانی تمامی آیتم های موجود در منو مانند انواع فست فود ، انواع غذا های محلی و کباب به کمک بهترین مواد اولیه و ارگانیک تهیه و سرو می شوند و از این بابت نیز هیرکانی بهترین رستوران تالش می باشد.

هیرکانی روزانه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ با کادری مجرب و کار بلد و با پارکینگی اختصاصی و امن واقع در کمربندی گیسوم تالش آماده پذیرایی از شما عزیزان همشهری و گردشگر می باشد.

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v