بهترین رستوران پره سر

بهترین رستوران پره سر

بهترین رستوران در پره سر کجاست ؟ پَره‌ سَر یکی از شهرهای استان گیلان در شمال ایران است. پره سر در کناره جنوب غربی دریای خزر، در مسیر راه بندر انزلی ـ تالش یا کریدور شمال–جنوب قرار دارد.

این شهر که در بخش پره‌سر شهرستان رضوانشهر استان گیلان قرار دارد دارای آب و هوای معتدل خزری می‌باشد و ماه های اردیبهشت و خرداد بهترین زمان برای سفر به این منطقه می‌باشد که رطوبت هوا به نسبت کاهش می‌یابد.

نام این شهر از دو قسمت (پره=محل ماهیگیری) و (سر=پسوند مکان) تشکیل شده‌است.
یکی از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری پره سر آبشار ویسادار می باشد که سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور به خود می بیند.

هرگاه قصد سفر به شهر پره سر و رضوانشهر را داشتید و برای صرف وعده های غذایی دنبال رستورانی با محیط و فضای خانوادگی ، سنتی و سرسبز بودید رستوران هیرکانی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد چرا که رستوران هیرکانی با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و ارگانیک در دل جنگل های هیرکانی به عنوان بهترین رستوران در تالش و حومه شناخته شده است.

هیرکانی دارای منو کباب ، غذا های محلی تالش ، بهترین فست فود تالش و کافه می باشد که می تواند تمام سلایق افراد خانواده را ارضا کند.همچنین این رستوران دارای آلاچیق های چوبی زیبا و جادار در میان درختان هیرکانی است که به شما حس بسیار خوبی منتقل می کند.

هیرکانی از معدود رستوران های منطقه تالش و پره سر می باشد که انواع قلیان های سنتی ، ایرانی و عربی را برای شما مهیا می کند.

برای صرف غذا در بهترین رستوران پره سر و تالش یعنی رستوران هیرکانی کافیست ۵ کیلومتر از پره سر به سمت تالش و پارک جنگلی - ساحلی گیسوم سفر کنید‌.

و در آخر کافه رستوران هیرکانی به عنوان بهترین رستوران پره سر سفر خوشی را برای شما و خانواده محترمان آرزو میکند و جهت دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید تا با گوگل مپ به رستوران هیرکانی برسید

شماره تماس : 09113828099
لوکیشن کافه رستوران هیرکانی :
https://nshn.ir/56_bLnHZOBZR6v